2014. október 20., hétfő

Book vloggers, Booktubers - Ajánló :)

Korábban posztoltam már a könyves vloggerekről, de a téma kimeríthetetlen, ezért ezentúl időnként válogatást vagy ajánlást hozok a vloggerekből, és/vagy a videóikból. :)
A múltkori bejegyzésben írtam, hogy sajnálom, hogy jelenleg nincsen rendszeresen magyarul posztoló könyves vlogger. Nos, ez azóta változott, ugyanis azóta gombamód bukkannak fel a moly.hu közvetítésével, a YouTube-on. A felhozatal nagyon vegyes, de egyiküket sem tudnám kiemelni, mint olyat, amit tiszta szívből ajánlanék. Lehet valaki jó előadó, ha nem szimpatikus és lehet valaki szimpatikus akkor is, ha a videói nem a legjobbak. Mindegy, ezektől függetlenül gratula és nagy kalappal mindenkinek, aki belevág, én szinte minden friss húsnak örülök. :D Mindenki videóját lelkesen nézem, de továbbra is reménykedem, hogy előbb utóbb elkezd vlogolni (az anyanyelvemen) olyasvalaki, akiben minden megvan, amit szeretek. :)) 

- szimpatikus
- jó előadó/jól kommunikál
- tisztán és helyesen beszél (nyilvánvaló, hogy a véletlen nyelvbotlások, a személyes szóhasználat nem számít ide, ennyire nem vagyok szigorú :D)
- mentes a sallangoktól, de azért nem száraz, unalmas
és végül
- többségében olyan könyvekről beszél, amik engem is érdekelnek

Lássuk a jelenlegi három kedvencemet:

1.BEKAH AWESOMEBOOKNUT - https://www.youtube.com/user/AwesomeBookNut 

Amerikai zsarufeleség, anya és könyvmoly. :) Életvidám videói mindig mosolyt csalnak az arcomra. Nagyon aktív a közösségi oldalakon, és gyakran mesél szösszeneteket a családjáról is, amitől sokkal közelebb érzed magad hozzájuk. Általában nem jellemzők nála a könyvértékelések, maximum 1-1 mondatban, viszont sok megjelenésről számol be és rengeteg book taget posztol, plusz imádom, mikor kibontja a dobozait, ugyanis hihetetlen mennyiségű könyv potyog ki belőlük. :D
Ó és hihetetlenül szépen beszél, minden szavát érteni. :))

Nem ajánlom, ha: Nem szereted a YA könyveket, mert 97%-ban csak azt olvas

 

2. EMILY JEAN - https://www.youtube.com/user/EmilyJeanLives

Első, ami megfogott benne, hogy nagyon jó ízlése van könyvek terén. :)) A mainstreames vonalon kívül olvas szépirodalmat is, ami manapság egyre ritkább. Leginkább a thriller/horror/fantasy műfaj kedvelője, ahogyan a képregényeké is. Ezért külön puszi neki. <3 Nagy dumás, nagyon bele tudja lovalni magát dolgokba és sokszor megnevettet. :D 

Nem ajánlom, ha: Nem szereted, ha valaki nagyon be tud pörögni, vagy ha gyakran válik picit lármássá

 

3. LITTLE BOOK OWL - https://www.youtube.com/user/LittleBookOwl

Kreatív ausztrál leányzó, gyönyörű hajjal. XD Szeretem, hogy nagyon őszinte megnyilvánulásai vannak, harsány jelenetek nélkül. :) Ő sem kizárólag a menő könyveket olvassa és szépen, el tudja mondani, mit szeret, mit nem szeret egy könyvben és miért (nem CSAK és KIZÁRÓLAG annyi, hogy "ú ezt imádtam", vagy "hűűű ezt abszolút imádtam" esetleg "tyűűűűű ezt fantasztikusan és fenomálisan imádtam."). A könyvkritikái átfogóak, és 85%-ban egyetértek velük. :)) (de ha nem is vagyok vele feltétlenül egy véleményen, akkor is tetszik, ahogy megindokolja az álláspontját)! :)

Nem ajánlom, ha: nem szereted a csinnadratta nélküli videókat vagy az ausztrál akcentust :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése