2014. június 18., szerda

"erős napfénytől és tűzhelytől mentes területen olvasni!" :)

Az a durva a könyvhétben, hogy nem voltam kint szerintem 4 óránál többet és totál kiszívta minden erőmet. Persze jóleső fáradtság ez, de azért a nap és az iszonyú tömeg mindig kiakaszt kicsit, ezért minden évben megfogadom, hogy nem szombaton megyek, de ember tervez, főnök végez. :( :) 
Idén viszont konkrét célom is fűződött a szombathoz, ugyanis ekkor dedikált Gaura Ágnes - a Borbíró Borbála sorozat szülőanyja. Ráadásul a könyvek megjelenlése óta ELŐSZÖR!
*háromszoros hipp-hipp és hullámzás és egy kettő három: ujjongás*
Úgyhogy az volt az első, hogy odarongyoltam az írónőhöz és aláírattam vele negyedik kötetet! *o*

Aztán fél perc múlva bekebelezett a 85. Könyvhét és a régi jó ismerősök: Habzó száj, szem- és fejkapkodás minden felé, Üdv. Végre bevásároltam a Főnix Könyvműhelynél, akiknél a Könyvfesztivál idején szerettem volna, de akkor nem jött össze. Aztán az Animus könyv kiadónál vettem meg egy ezresért a Bartimaeus sorozat második és harmadik részét. Óje.

Találkoztam Meseanyuval - aka Vavyan Fable - akihez kettő és fél órát álltam sorba, pedig a dedikálás kezdetére odanyargaltam. Hiába. Fable néni örök. Átolvasott éjszakákat jelentettek a családom nőtagjainak, rázós időszakokban pedig igazi ponyvába csomagolt lélekgyógyszer. Halkirálynő rulez. :)

Szerzemények:


* Gaura Ágnes: Lángmarta örökség [Moly] [Goodreads] [DeltaVision*
* Vavyan Fable: Hol volt, hol nem volt [Moly] [Goodreads] [Fabyen Kiadó]*
* Nick James: A gyöngyháború [Moly] [Goodreads] [Főnix Könyvműhely] [Flux]*
* Nick James: Az invázió [Moly] [Goodreads] [Főnix Könyvműhely] [Flux]*
* Victoria Schwab: Az archívum  [Moly] [Goodreads] [Főnix Könyvműhely] *
* Chris Howard: Gyökértelen [Moly] [Goodreads] [Főnix Könyvműhely] [Scholastic inc.]*
* Dan Krokos: Hamis emlékek [Moly] [Goodreads] [Főnix Könyvműhely] *
* Dan Krokos: Hamis valóság [Moly] [Goodreads] [Főnix Könyvműhely] *
* Jonathan Stroud: A gólem szeme [Moly] [Goodreads] [Animus] *
* Jonathan Stroud: Ptolemaiosz kapuja [Moly] [Goodreads] [Animus] *
* David Baldacci: Szabadítsd meg a gonosztól [Moly] [Goodreads] [Európa] [Grand Central Publishing]*

Mint látjátok főként ifjúsági könyveket vettem, de mivel a többi kiadó köteteit az első útba eső helyen megtudom venni, addig a Főnix kiadványait ilyenkor lehet beszerezni a legnagyobb eséllyel. :)) És kellenek a polcomra. Csupa utópia, disztópia, génmanipuláció és misztikum. Csudára várom már őket, hogy olvashassam. :))





   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése