2014. július 26., szombat

Életjel és Social Media Book Tag :)

Hú, rengeteg elmaradásom van! ^^"

Mentségemre legyen szólva, benyaltam egy féltucat kórokozót, amik levertek a lábamról. Nem volt máshoz kedvem, mint a Youtube-on és a külföldi könyvesblogokon szörfölni. Tartozom két könyvértékeléssel, és jó pár booktube-ról lesett taggel.
Kezdésnek jöjjön is a "The Social Media Book Tag", azaz, ha a közösségi oldalak könyvek lennének. 

TWITTER: Legrövidebb kedvenc könyv (200 oldal alatt)

Nehezebb volt, mint gondoltam. A kevesebb oldalszámnál, kevesebb az esély rá, hogy kibontakozzon a történet, vagy, hogy a szívemhez nőjenek a szereplők. Ezért egy előzménynovellát választottam, Gaura Ágnestől. A Démoni színjáték kizárólag ebookban elérhető, a kiadó honlapján, mindössze 1 forintért. :)) Az alig 34 oldalas novella remek előzménye az eddig megjelent négy könyvnek. :) Borbíró Bori fanoknak kötelező darab! :)




FACEBOOK: Egy könyv, amit mindenki rád akar tukmálni -.-"



Hozhatnám (meglepetés!) a Csillagainkban van a hibát, vagy A beavatottat. A csapból is ezek folynak, nekem pedig eszem ágában sincs őket elolvasni. Legalábbis most egy darabig biztosan nem, mert inkább dühítenek, mint érdekelnek.


TUMBLR: Egy könyv, amit ezelőtt olvastál, mielőtt népszerű lett.


Christopher Moore Biff evangéliuma még a nagy Moore-Bumm előtt lett a kedvencem. Rengeteget ajánlgattam mindenkinek.:) Aztán egyszer csak azon kaptam magam, hogy nekem javasolják olvasásra úton-útfélen.



MYSPACE: Egy könyv, amire nem emlékszel, hogy tetszett-e vagy sem

Brenna Yovanoff... Az elcserélt. o.O". Emlékszem, hogy olvastam, és hogy bele voltam zúgva a borítójába. De. Más egyébre nem. Még arra se, hogy miről szólt. Rémlik valami csalódásféle, de azt már nem tudom felidézni, hogy mi okozta.


 INSTAGRAM: Egy könyv, aminek legjobban tetszett a borítója

Imádom a borítókat, de ha elkezdeném kiposztolni ide a kedvenceimet, holnap reggelig se bírnám abbahagyni. Szabjunk határt. Legyen három darab... vagy öt.xD





 YOUTUBE: Egy könyv, amit szeretnél a filmvásznon látni

 Bármelyik Harry Hole krimit. :))) Szigorúan norvég nyelven.

GOODREADS: Egy könyv, amit mindenkinek ajánlanál

Nehéz mindenkinek könyvet ajánlani, hiszen még a barátaim között is van úgy, hogy ugyan a könyves könyves ízlésünk 90 százalékban megegyezik, mégis van olyan, hogy egyikünknek kedvenc, másikunknak meg tiltólistás. :D
Ha mégis ajánlanom kellene - és Jo Nesbot már kilőttem - azt hiszem, hogy Augusten Burroughs-tól a Farkas az asztalnál vagy a Kiszáradva című könyveket (bocs, képtelen vagyok választani). A szerző itthon szerintem méltánytalanul mellőzött, pedig remek író és személyes kedvencem. :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése